Click click NUFFNANG

this is NUFFNANG

Friday, October 29, 2010

Bidadari Beadworks

Baru tadi, sorang kawan I datang rumah, well,actually she's also my insurance agent from Prudential. I nak tukar payments I, so dia kena lah datang dengan forms nya hehe..

Anyways, by tengahari dia sampai, I tengah masak sup chicken ball for my lil Wildaan. borak2 time tengah masak tu, I promote my jeweleries, which I always do if orang datang rumah hehehe

Wildaan sangat happy jumpa Auntie Shima & lagi happy time auntie tengok jeweleries,coz dia pun sibuk nak model kan my jeweleries tu..lepas sibuk isi form, kitorang pun belek2 my handmade stuff tu..

& shima decided on a necklace I baru siapkan semalam & a piece of earrings *yeayy* made my day!

Shima, I hope you tak serik datang my house ye..hehehe


Add Bidadari Beadworks on Facebook: zarina.ramli@gmail.com

No comments:

Followers