Click click NUFFNANG

this is NUFFNANG

Thursday, October 27, 2005

Critical Thinking~

Need to think fast- how to cut my hair?
Should I potong pendek terus..or just trim it? ishhk nak simpan panjang, but dah nak raya ni, takkan nak biar rambut camni jerrr?? ..haiyoh.. nak potong rambut pun susah.. dulu rambut panjang complaint..now rambut pendek lagi teruk complaint.. hehehhe time baru2 potong,bley ah letak gel/wax je..now, have to wear all the hairclips..*yucks* i look ugly... *ewww* one way that will solve all the problems is to wear a key! rasa cam minah motor ada gak.. pakai topi,still cannot cover up my ugly looking hair.. payah tul... dah dahh..conclusion---> potong je pendek balik!

me..before

me..after



*pheww* penat tul memikir kan..siap suruh Nas online nak mintak tolong decide.. hehehe

...

No comments:

Followers